Articole

Cele mai bune aparate foto DSLR pentru incepatori

aparate foto dslr pentru incepatori

Ca sa incep articolul despre cele mai bune aparate foto DSLR recomandate incepatorilor in fotografie, cred ca ar trebui sa mentionez cum am avut eu primul aparat foto DSLR, cand am fost incepator. Povestea nu este foarte complicata. Un prieten si-a deschis in Bucuresti un club de muzica live si avea nevoie de un fotograf care sa faca niste poze pentru site. De asemenea, el avea un aparat foto DSLR Canon 400D (aparatul ala foto chiar era super pentru incepatori), dar nu prea il folosea. Stiind ca eu invat diverse chestii destul de repede, mi-a imprumutat mie aparatul foto Canon 400D si mi-a spus sa invat sa fotografiez cu el. M-am miscat destul de repede cu invatatul, ba chiar am facut si un curs foto, care m-a ajutat enorm.

De aceea, daca esti incepator, iti recomand sa gasesti un curs foto. Nu este foarte scump, iar in cateva ore de curs vei invata cat pentru o luna petrecuta pe diverse forumuri foto, cautand informatii. Seminariile F64 sunt foarte bune pentru incepatori.

Aparatul foto Canon 400D m-a ajutat foarte mult cand am fost incepator. De asemenea, m-a ajutat si amabilitatea prietenului meu, care si-a dat seama ca imi place sa fotografiez si mi-a lasat aparatul vreo 2 ani, chiar daca intre timp nu am mai facut prea multe poze in clubul lui.

Acel aparat foto era insotit si de doua obiective, care s-au dovedit excelente. Este vorba de Canon 17-85 mm si Canon 50mm f1,8. Primul este un bun obiectiv all around, iar al doilea m-a ajutat sa fiu mai creativ, sa folosesc din plin diafragma deschisa (f1,8), ca sa obtin portrete frumoase si fotografii reusite in lumina slaba. Pentru fotografii incepatori, aceste doua obiective sunt excelente.

Aparatul foto Canon EOS 400D nu se mai fabrica, dar exista urmasul sau, din gama Canon: Canon 600D.

Aparatele foto DSLR pentru incepatori

Cele mai indicate aparate foto DSLR pentru incepatori sunt cele din clasa entry level.

De la Canon, trebuie mentionate urmatoarele aparate foto DSLR (in ordinea pretului):

Canon EOS 1100D, Canon EOS 550D, Canon EOS 600D, Canon EOS 650D

De la Nikon, avem urmatoarele aparate foto DSLR:

Nikon D3100, Nikon D5100, Nikon D3200, Nikon D5200

Aceste aparate foto au in comun preturile mici, usurinta in utlizare si dimensiunile mai reduse. De aceea, sunt foarte indicate pentru fotografii incepatori.

Cand esti incepator in fotografie, ai nevoie de un aparat foto DSLR usor de folosit, compact (ca sa il poti lua cu tine cat mai des) si cu un pret scazut (pentru ca e bine sa investesti o suma mai mica la inceput in hobby-ul tau, iar cu timpul sa iti doresti mai mult).

Obiectivele cele mai potrivite pentru fotografii incepatori sunt cele entry level, pe care le poti gasi AICI.

De obicei, aceste obiective (mai ales 18-55mm) vin impreuna cu aparatele foto, in kit-uri avantajoase ca pret, destinate incepatorilor in mod special.

Spor la fotografiat!

About these ads

Discussion

No comments yet.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.